shoppat!

Publicerad 2009-12-27 17:40:55 i Allmänt,

gud vilken dag, orkar verkligen inte berätta. det var väl okej, förutom att nadjas mobil dog och jag glömde min hemma! det avr verkligen katastrof! iaf vi gick ut och in i samma affärer och hittade olika saker på olika affärer, hittade två par tights, en cardigan, två halsdukar och en bh. ;)! glömde naturligt vis min bankomatkort hemma också så jag la undan en kofta som bara går lite längre ner än brösten. den är as snygg och tänkte ha den på nyår! men eftersom nadja lånade en väska av mej plus så låg  min kamera där så jag måste  dra hem till henne och hämta det. sen ska jag bara slappa hemma för vi har gått hela dagen. och har bara ätit frukost ingenting annat är as hungrig!
bilder kommer när jag hämtat kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

beckuss.blogg.se

Hej, jag är en flicka på 14 år på jorden. Här i min blogg skriver jag om; mode, inköp, vardag, fotar och ger inspiration. Hoppas att du stannar kvar på bloggen och gillar att läsa den! Ha det bra!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela