2 NOVEMBER

Publicerad 2010-11-02 23:43:00 i Allmänt,

Hejsan på er alla!
Jag har varit riktigt usel på att blogga dom senaste dagarna så jag tänkte börja om. Ska fixa ny design, kategorier osv. Ska även ha mycket mer bilder! Jag ska försöka nå upp till dom här målen så får vi se hur det utvisar sig!

Idag har jag varit med Alex hela dagen. Efter träningen käkade jag sen kom matilda över och vi kollade på roliga klipp och garva sönder, samt gjorde lite egna. Hmm.. vet att ni blev sugna på att kolla på dom, men dom är helt privata! haha. Aja, nu ska jag njuta av min kära dator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

beckuss.blogg.se

Hej, jag är en flicka på 14 år på jorden. Här i min blogg skriver jag om; mode, inköp, vardag, fotar och ger inspiration. Hoppas att du stannar kvar på bloggen och gillar att läsa den! Ha det bra!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela