M A T I L D A

Publicerad 2010-11-04 17:47:28 i Vardag,

Har varit hemma ett tag nu sen jag och matilda kommit hem från Nacka forum. Hittade massor! Visar senare. Matilda och jag har ätit här också, cesar sallad. Vi har även bakat delicato bollar typ, fast med eget recept. Vi blandade lite som vanliga cocosbollar och la till osv. Men vi ska passa syrran ett tag till tills mamma kommer hem sen ska vi till matilda och packa hennes grejer och sen hem till mig igen, hon sover här ikväll. Så nu orkar jag inte skriva mer, ni har iaf fått veta lite stuff. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

beckuss.blogg.se

Hej, jag är en flicka på 14 år på jorden. Här i min blogg skriver jag om; mode, inköp, vardag, fotar och ger inspiration. Hoppas att du stannar kvar på bloggen och gillar att läsa den! Ha det bra!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela