MY DAY

Publicerad 2010-11-05 18:38:08 i Vardag,

Har kommit hem från att ha bowlat! Det var skit länge sen jag gjorde det, så jag missade några gånger i början. Men sen kom jag ifatt! idag har jag också varit i nacka forum en snabbis för att handla en tröja som jag såg igår när jag var där och var tveksam, men när jag kom hem ville jag så gärna ha den så jag och matilda kom dit jätte tidigt. Senare vid tolv hjälpte vi hennes mamma i våran gamla skola att göra en spökrunda och även göra oss själva till spöken och skrämma barnen, lyckades galant eftersom ungefär fyra barn började gråta, haha.


Såhär läskig var jag! Hade även en långärmad "klänning" som var
svart, samt en svart halsduk lindat om mitt huvud för att håret inte *
skulle synas! Riktigt läskigt...mohahhahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

beckuss.blogg.se

Hej, jag är en flicka på 14 år på jorden. Här i min blogg skriver jag om; mode, inköp, vardag, fotar och ger inspiration. Hoppas att du stannar kvar på bloggen och gillar att läsa den! Ha det bra!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela