ÖREBRO IMORGON

Publicerad 2010-11-05 22:45:21 i Allmänt,

Imorgon ska jag åka till örebro med mamma och syrran. Vi ska hälsa på min mormor. Sen ska vi stanna där en natt till söndagen. Ska faktiskt bli mysigt. Så ska packa lite snart, inte alls mycket men nödvändiga saker. Så vet inte om det kommer bli så mycket med blogg då. Men vi får väl se, kommer inte ta med datorn eftersom jag inte har trådlöst internet. Men ni klarar er nog.
Just nu chattar jag med jenni och kollar runt på facebook, usch vad det suger helt ärligt. Ingenting roligt att göra förutom att byta profilbil och kolla andras bilder? Nja, inte direkt min grej att göra det hela tiden. Men ska snart packa det sista, tänkte även fixa naglarna dom ska bli röda! Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

beckuss.blogg.se

Hej, jag är en flicka på 14 år på jorden. Här i min blogg skriver jag om; mode, inköp, vardag, fotar och ger inspiration. Hoppas att du stannar kvar på bloggen och gillar att läsa den! Ha det bra!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela