.

Publicerad 2010-10-28 20:19:37 i Foto,

Idag var det plugget från 09:00 - 14:30. Efter lunch såg vi film, "the blind side" den var faktiskt bra. Därefter drog jag hem. Senare mötte jag alex och bi bestämde oss för att simma här i tyresö istället för att åka in till eriksdal. Så sen dess har jag inte alls gjort någonting, kom hem vid halv sju. Käkade osv.
Imorgon efter plugget ska jag nog vara med alex, vi ska fördmodligen sova hos någon. Det är tävling på lördag nio på morgonen, men insim åtta på morgonen. Gosch! Ska simma 100m bröst och rygg. Så får bara hoppas på det bästa, jag kommer iaf ge allt!


Foto; rebecca catalan persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

beckuss.blogg.se

Hej, jag är en flicka på 14 år på jorden. Här i min blogg skriver jag om; mode, inköp, vardag, fotar och ger inspiration. Hoppas att du stannar kvar på bloggen och gillar att läsa den! Ha det bra!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela