MELINDA

Publicerad 2010-10-27 17:44:35 i Allmänt,

Idag hade vi ett so prov så under denna vecka har jag pluggat, så detär anledningen till att jag inte bloggat! Just nu tittar jag på Scrubs. Ska iallfall börja blogga normal nu i veckan förhoppningsvis. I helgen på Lördag har jag täbvling i Eriksdalsbadet också, är lite nervös. Men får hoppas att det går bra, men kommer bli glad överhuvudtaget fast jag kommer sist, först eller "mellan" plats. Bara att jag gör mitt bästa.
Men sen får jag hoppas att mitt comviq kompis kort kommer imorgon, berättar om det när jag fått det. Liten surprise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

beckuss.blogg.se

Hej, jag är en flicka på 14 år på jorden. Här i min blogg skriver jag om; mode, inköp, vardag, fotar och ger inspiration. Hoppas att du stannar kvar på bloggen och gillar att läsa den! Ha det bra!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela