SÖNDAG

Publicerad 2011-01-23 11:25:15 i Allmänt,

Hallå allihop!
Idag är det Söndag och jag har ingenting planerat. Det blir en skön chill dag. Har träning lite senare vid fem. Innan dess ska jag bara vara hemma.
Imorgon kommer Alex börja i min skolan fett kul! Vi gick i samma klass till femman sen så bytte jag till en skolan och hon till en annnan och nu har hon bytt till min! As bra ju. Så jag kommer att följa med henne till skolan tidigare för att hon ska skaffa skåp och sånt.
Ville bara höra av mig lite snabbt, för nu tänkte jag ta en dusch och ha lite spa. Så vi ses senare. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

beckuss.blogg.se

Hej, jag är en flicka på 14 år på jorden. Här i min blogg skriver jag om; mode, inköp, vardag, fotar och ger inspiration. Hoppas att du stannar kvar på bloggen och gillar att läsa den! Ha det bra!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela